Завантаження...

Продаж покрівельних матеріалів та комплектуючих

17 серпня 2017 в 15:15

Як зробити відомою компанію за допомогою івентів? Як створити імідж компанії в якій хочуть працювати кращі працівники? Якими прийомами можна підштовхнути клієнтів до дій на рівні підсвідомості? Що можуть разом зробити журналісти, активісти і експерти? Десятки практичних кейсів і фішок везуть київські фахівці з піару, маркетингу і журналістики в Чернівці своїм колегам.

За словами ідеолога PR-CLUB PROPAGANDA Євгена Семехіна 20 серпня в небі над Чернівцями можливі аномальні явища від концентрації інсайтів і нових ідей у чернівецьких маркетологів і журналістів. В цей день відбудуться перші збори піар-клубу, який він мріяв створити 9 місяців.

«Я відвідав кращі освітні програми України як учасник і спікер. В грудні 2016 року вперше подумав про організацію подібного проекту в Чернівцях. І ось прийшов час втілення ідеї.”

На перших зборах клубу виступлять:

Наталя Соколенко, краща журналістка України 2006 року за версією «Телетріумф», співзасновниця і журналістка Громадське радіо, учасниця журналістського Рух “СТОП ЦЕНЗУРІ!”, членкиня Громадської ради доброчесності з темою «Сила спільної дії: що можуть разом зробити журналісти, активісти і експерти»

Надія Руденко, засновниця фестивального агентства “Негде яблоку упасть” з темою «Івенти – ефективний інструмент для піару компанії. Як правильно використовувати. Що важливо знати»

Марія Юрченко, pr-директор Visotsky Consulting Kiev, засновник “Клубу PR-профі”, організатор закритого клубу для власників бізнесу “Клуб професійного власника” з темою «Як стати адвокатом бренду своєї компанії»

Євген Семехін, керуючий партнер в Україні агентства прикладного нейромаркетингу AGNY, pr-директор «Кровля-центр» з темою: «Забудьте все, чому вас вчили: закони комунікації з нейромаркетингу»

Про клуб розповіла куратор проекту Наталія Онуляк: «Клуб – це платформа, де можна підняти рівень власної компетенції і завести корисні зв’язки. Ми запрошуємо людей, які створюють інформаційні приводи і людей, і людей які пишуть новини. Можна тільки уявити ефект від такої коллаборації і синергії. Запрошуємо всіх бажаючих розім’яти мізки на наш клуб. Обов’язкова реєстрація за посиланням https://goo.gl/CcuJ3k».

Наталія повідомила, що на захід попередньо вже зареєструвалися 40 учасників. Серед них власники бізнесу, фахівці з комунікацій і реклами, маркетологи, журналісти і один hr-спеціаліст.

Сторінка клубу www.facebook.com/events/1900817216802806

Подія почнеться о 10:00 за адресою: вул.Комарова, 15 (StarLife Hub).

Такий захід не міг обійтися без партнерів.

Торгово-виробнича компанія «Кровля-центр» – організатор клубу.

StarLife Hub – смарт-простір міста Чернівці.

Інформаційна агенція АСС – інформаційний партнер заходу.

LightLens production – забезпечить спогади про захід фото-/відео звітами.

ТМ «Bacara cafe» підтримує бадьорість учасників клубу кавою.

Пекарня-кондитерська «ТерешкінО» – зробить кава-паузи солодкими.

Безкоштовна консультація по товарам і монтажу