0673741374 - Чернівці
0981662545 - Київ
 
 
 
 
 

Металочерепиця

Профнастил

Бітумна черепиця

Композитна черепиця

Натуральна черепиця

Мідна покрівля

Алюмінієва покрівля

Сланцева покрівля

Водостічні системи

Водостоки "Кровля-Центр"

Дренажні системи

Мансардні вікна

Горищні сходи

Комплектуючі

Утеплювачі

Гідроізоляція, плівки

Сайдинг

Софіти, карнизна підшивка

Вентиляція

Флюгера

Системи антиобледеніння

 
 

     

   

    

   

 
« назад к списку

17 августа 2017 в 15:15
Маркетинговий десант з Києва в Чернівці: зі столиці їдуть кращі маркетологи і журналісти на PR-CLUB PROPAGANDA
 

Як зробити відомою компанію за допомогою івентів? Як створити імідж компанії в якій хочуть працювати кращі працівники? Якими прийомами можна підштовхнути клієнтів до дій на рівні підсвідомості? Що можуть разом зробити журналісти, активісти і експерти? Десятки практичних кейсів і фішок везуть київські фахівці з піару, маркетингу і журналістики в Чернівці своїм колегам.

 

За словами ідеолога PR-CLUB PROPAGANDA Євгена Семехіна 20 серпня в небі над Чернівцями можливі аномальні явища від концентрації інсайтів і нових ідей  у чернівецьких маркетологів і журналістів. В цей день відбудуться перші збори піар-клубу, який він мріяв створити 9 місяців.

«Я відвідав кращі освітні програми України як  учасник і спікер. В  грудні 2016 року вперше подумав про організацію подібного проекту в Чернівцях. І ось прийшов час втілення ідеї.

На перших зборах клубу виступлять:

 

Наталя Соколенко, краща журналістка України 2006 року за версією «Телетріумф», співзасновниця і журналістка Громадське радіо, учасниця журналістського Рух "СТОП ЦЕНЗУРІ!", членкиня Громадської ради доброчесності з темою «Сила спільної дії: що можуть разом зробити журналісти, активісти і експерти»

 

Надія Руденко, засновниця фестивального агентства "Негде яблоку упасть" з темою «Івенти - ефективний інструмент для піару компанії. Як правильно використовувати. Що важливо знати»

 

Марія Юрченко, pr-директор Visotsky Consulting Kiev, засновник "Клубу PR-профі", організатор закритого клубу для власників бізнесу "Клуб професійного власника" з темою «Як стати адвокатом бренду своєї компанії»

  

Євген Семехін, керуючий партнер в Україні агентства прикладного нейромаркетингу AGNY, pr-директор «Кровля-центр» з темою: «Забудьте все, чому вас вчили: закони комунікації з нейромаркетингу»

 

Про клуб розповіла куратор проекту Наталія Онуляк: «Клуб – це платформа, де можна підняти рівень власної компетенції і завести корисні зв’язки. Ми запрошуємо людей, які створюють інформаційні приводи і людей,  і людей  які  пишуть новини. Можна тільки уявити ефект від такої коллаборації і синергії. Запрошуємо всіх бажаючих розім’яти мізки на наш клуб. Обов’язкова реєстрація за посиланням https://goo.gl/CcuJ3k».

 

Наталія повідомила, що на захід попередньо вже зареєструвалися 40 учасників. Серед них власники бізнесу, фахівці з комунікацій і реклами, маркетологи, журналісти і один hr-спеціаліст.

 

Сторінка клубу www.facebook.com/events/1900817216802806

 

Подія почнеться о 10:00 за адресою: вул.Комарова, 15 (StarLife Hub).

 

Такий захід не міг обійтися без партнерів.

Торгово-виробнича компанія «Кровля-центр» - організатор клубу.

StarLife Hub – смарт-простір міста Чернівці.

Інформаційна агенція  АСС – інформаційний партнер заходу.

LightLens production – забезпечить спогади про захід фото-/відео звітами.

ТМ «Bacara cafe» підтримує бадьорість учасників клубу кавою.

Пекарня-кондитерська «ТерешкінО» - зробить кава-паузи солодкими.

 
 Про компанію|Ціни|Замовити|Галерея|Відео|Корисне|Сертифікати|Новини|Вакансії|Контакти 
 
Авторське право © 2011-2018, Компанія «Кровля-центр»
Використання матеріалів сайту можливе лише з письмової згоди Компанії «Кровля-центр»
0673741374 - Чернівці
0981662545 - Київ
Розробка веб-сайту: Студія COM.CV.UA